kvällen...

Hej, seda jag sist skrev har jag suttit och rediskerat bilder, haft ett videosamtal med Shara och ätit pizza med brorsan Sasha. Jag lovade ju att lägga upp några redigerade bilder så här kommer några ^^

Bilden är tagen av pappa men rediskerad av mig idag ^^. Det är utanför chang rai i norra thiland 2008.


En vacker orkide <3


Simon och en dinosaurie staty (vist ser den värklig ut).


Någon sorts luktor på en marknad i chang hai i norra thiland.

Jahap, det var bilderna jag valde ut idag kanske kommer mer någon annan dag ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Redigerade'

2011-12-12 @ 21:26:16
Postat av: Hannah

Tack ^^

2011-12-13 @ 16:09:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0